فروش ست لحاف و روتختی

پنجشنبه 24 بهمن 1398
18:15
کالای خواب سید خندان

چگونه شب‌ها بهتر بخوابیم؟
بسیاری از ما شب هنگام بسیار با خود کلنجار می‌رویم تا بتوانیم چشم بر روی هم گذاشته و اندکی استراحت کنیم و به خواب برویم، در این مقاله که نتیجه جمع‌بندی مطالب متخصصان خوابشناسی و انبوهی از تحقیقات علمی است به بررسی علل این پدیده و راه‌حل‌های آن می‌پردازیم و مطالبی هم چون کیفیت و کمیت خواب را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

همیشه خوابیدن می‌تواند انرژی و تمرکز ازدست‌رفته را به بدن بازگرداند. گاهی باوجوداینکه بسیار خسته هستیم و روز پرمشغله‌ای را سپری کرده‌ایم، بازهم شب که می‌شود، خواب به چشممان نمی‌آید و باید مدام در رختخواب غلت بزنیم تا شاید خسته شویم و بخوابیم

سر راحت روی بالش گذاشتن و خواب‌های رنگی‌رنگی دیدن خیلی هم کار آسانی نیست. در روزگار امروز مردم زیادی این دغدغه را دارند که شب‌ها بدون آشفتگی و بی تکان اضافه بخوابند و صبح به راحتی از جایشان بیدار شوند و زندگی را آغاز کنند. اما خواب راحت و آسان داشتن خیلی هم کار ساده‌ای نیست به خصوص برای کسانی که شب‌ها با آشفتگی تمام به رختخواب می‌روند. پس اگر شما هم جزو آن دسته‌ای هستید که حسرت یک خواب راحت و بی‌دغدغه دارید این گزارش را بخوانید تا ما به شما از رمز و رازهای داشتن یک خواب خوب بگوییم.

از کالای خواب خوب و استاندارد استفاده کنید. می توانید از فروش ست لحاف و روتختی های فروشگاه کالای خواب سید خندان بهره مند شوید.

آب بنوشید. کمبود آب در بدن خواب‌آلودگی را تشدید می‌کند.

ورزش کنید. انجام فعالیت‌های هوازی اکسیژن را در بدن پمپاژ می‌کند و هورمون‌هایی را ترشح می‌کند که به شما انرژی می‌دهد.

مغزتان را تحریک کنید. ملالت و بی‌حوصلگی، خستگی را تشدید می‌کند. در این مواقع سعی کنید درباره موضوعی جالب با کسی صحبت کنید یا مقاله‌ای مطالعه کنید.

*قبل از خواب شیر و عسل بخورید. خوردن شیر و عسل به کودکان و نوجوانان شب‌ها بسیار توصیه می‌شود.

*شب‌ها سردی خوردن قطعا شما را آزار خواهد داد و پس شب‌ها از خوردن سردی‌جات پرهیز کنید. چون صبح روز بعد هم راحت‌تر از خواب بیدار می‌شوید.

* خوردن غذاهای چرب و فست فودی در حجم زیاد خواب شما را دچار اختلال می‌کند. حدالامکان این غذاها را در وعده ناهار مصرف کنید.

* نوشیدنی‌های کافئین‌دار مثل چای و قهوه در پایان شب اصلا توصیه نمی‌شود و خواب شما را دچار اختلال می‌کند. به جای آن از دمنوش های آرام بخش مثل گل گاوزبان، بابونه استفاده کنید.

کالای خواب سید خندان


[ بازدید : 447 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش سرویس لحاف و روتختی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]